sâmbătă, 6 martie 2010

Wochenende in Deutschland

.....continuarea n-a mai venit vineri noapte, dupa cum am zis, ci vine acum, sambata seara. Nu pentru ca as fi facut ceva interesant care nu mi-a mai lasat timp pentru scris. ci.....pur si simplu. Aseara n-am mai iesit nici la plimbare, nici la bowling. Am vizionat inca un film ( un film pe seara face sederea aici mai usoara ) si....cam atat. N-am mai iesit pentru ca afara era un vant criminal de rece, care prevestea ninsoarea frumoasa de azi. De dimineata chiar era un peisaj de poveste. Case vechi acoperite de zapada, oamnei iesiti in fata fiecarei case sa dea zapada de pe trotuar, copii iesiti la joaca....de basm. Iar in piateta de langa hotel e si o asa-zisa piata de week-end, care da si ma mult farmec acestui orasel.
Astazi de dimineata am luat primul meu mic dejun in hotel, pentru ca pana acum era foarte aglomerat in sala de mese ( si cine ma cunoaste stie ca nu pot sa mananc cand este multa lume in jur ). Am stat cam 30 min, mancand incet - ca niciodata - si uitandu-ma pe geam cum se trezeste oraselul. Am avut o dimineata foarte placuta. Si ziua ar fi putut continua asa. Dar n-a fost chiar cum m-as fi asteptat. Am fost intr-o lunga plimbare, de vreo 2 ore jumate, prin zapada, rugandu-ma de ceilalti patru insotitori ai mei sa incerce sa mearga macar putin mai repede, pentru ca mai mult stateau pe loc decat se miscau, desi se vaitau de frig. Si era de inteles ca le era frig, pentru ca nici in Quatar, nici in Peru nu prea vezi zapada. Intr-un final am ajuns la hotel si un somn de frumusete de trei ore m-a revigorat. Si parca vad ca-n seara asta adorm pe la 2-3.
So, nimc deosebit nici azi. Urmeaza un film, doua si apoi somn. Poate maine se va intampla si ceva interesant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu