duminică, 7 martie 2010

Ultima zi de week-end

...a fost relaxanta. Odihna pana pe la pranz, apoi iesit cu Ashik ( este o ea ) to take lunch, plimbat putin prin piata centrala care de data asta a fost plina ochi de oameni. Cred ca au venit si de prin oraselele apropiata pentru ca nu am vazut atata lume in toata saptamana pe strazile Bretten-ului. Vor urma si niste poze, dar numai maine. Apoi, in sfarsit am mers la bowling. Doua ore si jumatate de aruncat bile in popice m-au binedispus fantastic. Deja simt febra musculara, dar gandul ca maine e posibil sa merg din nou ma face sa dau uitarii toata durerea de picioare si mana dreapta. Si vreau sa merg si ca sa-l mai vad o data pe baietelul de la receptia centrului de bowling care este un frumusel si jumatate: brunet cu ochii verzi. Nu va ganditi la nimic pervers, ca are vreo 25 ani si un metru jumate. Dar are niste ochi superbi. Si azi nu mi-am mai luat camera dupa mine ca sa pot sa-l trag in poza. Dar mai e si maine o zi. Sau poimaine.
Iar acum, pe seara, am fost din nou in restaurantul de langa hotel, unde am devenit clienta fidela - e deja a cincea oara cand merg acolo si am adus si clienti noi, asa ca maine voi cere un discount.
In alta ordine de idei, vad ca pe toti cei de pe aici ii macina dorul de tara. Mai putin pe mine. As mai sta vreo luna pe aici. Dar that's just me. You know me. Always available for long trips. Sunt singura careia ii pare rau ca peste patru zile voi fi din nou in Romania.
Oricum, voi mai veni pe aici. Voi avea timp sa ma plictisesc si de locurile astea. Sau nu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu