marți, 2 martie 2010

Den zweiten Tag in Deutschland

Trezit ora 7 cu durere infioratoare de cap. Adormit din nou. Trezit la ora 8. Ma gandeam de dimineata ca nu voi fi o companie foarte placuta pentru cei din jur. Dar cu toata durerea de cap am reusit sa ma binedispun si pe mine si pe ceilalti. Bineinteles ca principalul punct de atractie au ramas tot japonezii, care sunt extrem de simpatici. In aceasta seara am iesit cu totii la restaurant si m-am trezit ghicindu-le in palma barbatilor. :)))) That was very funny. And everybody enjoy it. Georgi, tu trebuia sa fii pe aici.
Durerea de cap mi-a trecut acum, dupa doua pastile de Nurofen. Sper sa-mi fi trecut de tot.

By the way...incerc inca sa invat spaniola si japoneza. Direct de la sursa: de la peruani si de la japonezi. Unul dintre peruani deja imi vorbeste numai in spaniola si, culmea, il inteleg. Cu japonezii e un pic ( dar doar un pic) mai greu.

Asa ca

Adios

おやすみなさい

PS N-am facut inca nici o poza, dar maine plec cu camera de gat.

2 comentarii:

  1. pai ia sa faci poze si sa ne arati... super la gemanica... :) astept sa vad ce mai scrii...
    si apropo de raceala si dureri de cap... ti-am zis sa bagi doza forte de panadol inainte sa pleci. na, daca nu ai vrut :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu e de la raceala. Cred ca e de la aer, de la schimbare de aer. Habar n-am., Dar sper sa nu ma mai doara.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere