miercuri, 3 martie 2010

Drei Tage in Deutschland


Mai putin spectaculoasa. Aproape nimic de povestit. Curs practic la " scoala". N-a fost chiar plictisitor, dar totusi nimic deosebit. Nici pe seara n-am mai facut nimic. Doar ca, chiar in acest moment, ma conversez in lobby cu unul dintre peruani, care s-a atasat oarecum de mine ( poate pentru ca a observat ca inteleg ce vorbeste in spaniola sau poate pentru ca, am mai observat eu, ii cam place de mine :D ). Fetelor, nu sariti in sus ca nu se intampla nimic. Doar ca imi face placere sa imi aduc aminte ce inseamna flirt. Mai ales ca se intampla bilingv, simultan in engleza si spaniola.
Si inca ceva: in seara asta am prins o ora de lumina (am terminat cursul cu ora mai devreme ) si am facut cateva poze. Enjoy Bretten


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu