vineri, 5 martie 2010

Vier Tage in Deutschland

Ieri a fost foarte plicrtisitor cursul. Toata lumea era pe jumatate adormita si astepta sa se termine, dar nu pentru a merge la hotel sa se odihneasca, ci pentru ca programul spunea ca, imediat dupa curs, mergem la bowling. Asa ca fiecare statea cuminte pe locul lui, incercand sa-si tina ochii deschisi, in speranta ca ora 17.00 sa vina cat mai repede. Si a venit. Si-am plecat catre centrul de bowling. Pentru cat de mic este oraselul asta, nu m-as fi asteptat la o sala atat de mare si de faina. 10 piste impecabile, bile polisate. Totul arata foarte bine. Si, pentru ca tot m-am laudat toata ziua ca-mi place foarte tare sa joc bowling, trebuia sa fac o buna impresie. Asa ca am inceput cu 3 strike-uri, castigand primul joc cu 152 ( parca ) de puncte. Cel mai bun joc al meu de pana acum. De fapt, nu stiu daca am depasit 100 puncte vreodata. Nici nu mai conteaza ca urmatoarele doua jocuri le-am pierdut. Oricum, m-am simtit foarte bine. Iar trainerii sunt fenomenali. Zici ca-s alte persoane ( cu totul alte persoane ) in timpul liber.
Sper sa pot repeta figura cu bowling-ul si in seara asta ( daca mai am cu cine ).
Astazi am terminat cursul cu doua ore mai devreme, fiind ultima zi din aceasta parte. Unii au plecat deja catre aeroport. Altii sunt inca aici pentru cursul de saptamana viitoare. Asa ca, ma duc sa-l iau pe peruan si sa facem o plimbare prin oras.
Continuarea......mai la noapte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu