luni, 13 iulie 2009

de ce negru?




Majoritatea va spune ca, daca e negru, e pesimism. Daca e negru e singuratate. Daca e negru....e urat.
Eu spun doar ca este nuanta in care ma regasesc cel mai bine. Si nu pt. ca as fi pesimista, pt. ca nu sunt. Si nici pt. ca sunt singura, pt. ca sunt doar cand sunt paranoica si nu-mi mai gasesc identitatea.
Negrul este cea mai complexa culoare. Ce mai sobra, cea mai sexy, cea mai feminina, cea mai barbateasca, cea mai cautata si cea mai usor de gasit. Negrul este......cea mai......
V-ati gandit vreodata de ce gaurile negre se numesc asa? Pe langa faptul ca senzorial esti tentat sa spui ca e neagra....pt. ca e neagra? Poate pt. ca ea ascunde o complexitate terifianta pt. cei mai multi dintre curiosii care vor sa cunoasca. Poate tocmai pt. ca negrul inseamna cunoastere. Absoluta cunoastere. Pe care n-o poti atinge decat daca esti foarte curios. Si daca iti place culoarea NEGRU.
De ce-si cumpara unii masini negre? Pentru ca vor sa para stilati....sau sobri...sau fitosi...?
Nu......Doar pt. ca au destul de multe de ascuns, dar sunt nerabdatori sa gaseasca persoana destul de curioasa care sa descopere ce se afla in spatele Culorii.
Pentru mine este mai intriganta o persoana imbracata in negru, decat una imbracata in roz. Rozul nu-mi spune nimic. E pur si simplu o culoare.
Pe cand negrul........ma face sa ma intreb ce suflet se ascunde in acel trup acoperit de mister......But that's just me.
Si din aceleasi motive eu ma imbrac in negru. 80% din timpul in care sunt imbracata cu carpe.
Si.... va rog sa nu ma puneti sa traduc ce am scris mai sus. Inca nu mi-am luat nici un atestat de translator :D

Noapte buna....Noapte neagra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu