marți, 14 iulie 2009

15 things to do in a life time


Citind de prin blog-ul unei prietene, mi-am dat seama ca am avut mereu in minte o lista cu do to in a life time. Dar n-am insirat-o niciodata pe o hartie. De ce? Nici eu n-as putea raspunde. Poate de teama ca viata va fi prea scurta ca sa pot face tot ce-mi zbarnaie prin cap. Sau poate, pur si simplu, din comoditate.
Treaba e ca....m-am hotarat. Gata. Scriu tot. Intr-o ordine aleatorie ca..... nici daca m-as mai gandi vreo cateva ore tot n-as sti ce sa pun pe primul loc si ce as pun pe locul n'spe.
Asadar:
1. Sa pilotez un avion ( doesn't metter the size of it ) si un elicopter.



2. Sa sar cu parasuta

3. Sa conduc un Mack ( stiti voi...camioanele alea nenatural de mari care circula pe autostrazile americane )


4. Rezulta din pct.3 ca-mi trebuie si driving licence pt. asa ceva


5. Sa fac inconjurul lumii la volanul unei masini ( as putea
sa spun si de care dar, poate e mai bine sa nu ridic pretentii )



6. Sa am o cabana in creierii muntilor ( no electricity, only a library full of books )

7. Cabana de mai sus sa fie construita de mine


8. Sa merg in mijlocul unui teatru de operatiuni al NATO - voluntar



9. Sa conduc un tanc




10. Sa petrec un an cu eschimosii.




11. Sa petrec un an intr-un templu budist

12. Sa invat sa dezasamblez o masina ( autovehicul ) si sa o montez la loc ( si sa si functioneze ).


13. Sa scriu o carte.... no name, no action, doar memorii si idei de moment

14. Sa reusesc sa termin arborele genealogic al familiei mele ( macar pana la 1780 )



15. SA-MI TIN PRIETENII APROAPE si dusmanii si mai aproape :)

Cam asta ar fi. Sunt constienta ca vor mai aparea si alte lucruri, in care conditii voi mari lista.
Deocamdata raman la pct. 15

Un comentariu:

  1. Cum stai cu numarul 13.Sa scriu o carte.... no name, no action, doar memorii si idei de moment ?
    de o saptamana imi explodeaza mintea. scriu cu capul zi si noapte , la dus, in metro, la munca, in timpul sexului. si mi-am zis..ca scrisul mi-e singura placere adevarata. gata..trebuie sa arunc telecomanda, sa iau tastatura peste picioare si sa scriu..la rece, fara cenzura. prost. dar sa scriu. si o sa scot si eu cartea aia pe care vrei s-o scoti si tu.
    hai...scoate literele alea din tine.
    te pup again,
    Georgiana G

    RăspundețiȘtergere