vineri, 2 aprilie 2010

Inca o leapsa

Perioada infloritoare a lepselor de pe bloguri a fost toamna-iarna anul trecut. Dar pe mine acum m-au prins. Sau poate ca doar acum am gasit cateva lepse care mi se par dragute si nu foarte plictisitoare.
Iata inca una:


Sunt doar eu
As vrea sa ma intorc in timp cu 10 ani
Pastrez agenda mea si a surorii mele de cand eram adolescente
Mi-as dori sa am 25 kg mai putin
Nu-mi place sa nu fac nimic
Ma tem de conspiratii
Aud numai ce-mi convine
Imi pare rau de zilele care trec si nu se mai intorc
Imi place ENORM sa conduc ( masini / autoturisme )
Nu sunt slaba
Cant cateodata
Niciodata nu ma voi satura de calatorii
Rar.... ????
Plang destul de des in ultima vreme
Stare de confuzie: m-am nascut in epoca potrivita personalitatii mele?
Am nevoie de prieteni
Ar trebui sa ma mobilizez mai repede
As putea sa locuiesc intr-o rulota


Andreuta ur next

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu