miercuri, 24 februarie 2010

AMR 4: pana la excursia din Germania

Si pentru ca am aflat ca diurna de 35 eur/zi nu va fi valabila, mi s-au dus pe apa sambetei si planurile mele de a vizita Stuttgart-ul si respectiv Muzeul Mercedes si Muzeul Porsche. Asa incat ma delectez acum doar cu scrierile altora care le-au vizitat. Si totusi ce-o sa fac eu sambata si duminica? Pentru ca banuiesc ca oraselul de 20.000 unde voi fi cazata nu va prezenta interes de 2 saptamani. O sa-l invat ca pe buzunare in serile saptamanii, dupa cursuri. Si atunci? In week-end? Uffff.....
Ori o sa stau doar in hotel cu laptopul in brate, eventual mai scriind ceva pe blog, ori inchiriez o bicicleta si o iau de nebuna prin imprejurimi ( asta daca am noroc si nu ploua si nu e prea frig ).
Hmmm. Se preconizeaza a fi o foarte plisctisitoare perioada. Sper sa ma insel.
Pana atunci insa, mi s-a deschis apetitul pentru calatorii. Asa ca m-am apucat de cautat pe net, printre bloguri, diferite descriptii de destinatii de vacanta ale diferitelor persoane. Foarte interesante unele dintre ele. Dar cea mai interesanta o puteti citi si voi aici






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu